به نام دوست

نخست می باید از تمامی شما عزیزانی که از وبلاگ این جانبان
دیدن می فرمایید سپاس گذاری کنم و سپس از رند عزیز که
تمامی رنج راهاندازی وبلاگ را به تنهایی به عهده گرفته و
نیز از تعاریف و تمجید هایی که از من کرده وبه یقین درخور
چنین صفاتی نیستم.

به هر حال بنده(مست) و رند خواهیم کوشید که رضایت
شما دوستان را جلب کنیم.

می خواهم سخنم را با جمله ای بسیار زیبا و پر محتوا از
زنده یاد آقای دکتر علی شریعتی تمام کنم .و امید دارم که
همه مان این جمله ی دکتر را به گوش جان بسپاریم و هماره
با عنایت به این مهم گام برداریم :

خدایا به من زیستنی عطا کن که
در لحظه ی مرگ؛
بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است
حسرت نخورم . . .

و مردنی عطا کن که ؛
بر بی هودگی اش
سوگوار نباشم . . .

خدایا چگونه زیستن را تو به من بیاموز؛
چگونه مردن را خود خواهم آموخت . . .
= + = + = + = + = + = + = + = +
با سپاس
( مست ))

سلام .
همیشه فکر میکردم چگونه می شود بدون هزینه زیاد و دردسر و نگرانی و یا حتی رودر بایستی و....
ادم نظرات .عقاید . سلایق شخصی.یا حتی یادداشتهای روزانه ی خودشو نشر بده یا اعلام یا مطرح کنه و عقاید دیگران
را در باره ی خودش یا حداقل نوشته هاش بدونه که ..........
حتما بقیه اش را خودتون حدس زدین!
درسته ! وبلاگ! ارزانترین و راحت ترین و ... راه!(البته خودمونیم تا بیآم اینا رو تایپ کنم خیلی طول کشید!؟)

(البته اگه کسی پیدا بشه اینا رو بخو نه ؟!!)
البته یه وبلاگ دیگه ای هم تو blogspot درست کرده بودیم که فعلا اینجا رو ترجیح دادیم!
به نظر من وقتی کسی داره نوشته های تو رو میخونه باید حداقل یه شناخت (هرچه قدر هم که کم باشه )
از تو داشته باشه.

من ۲۰-۲۱ سالمه!! یه جورایی دانشجو!؟! (چهار روز هفته تو دانش گاه! ).
قراره این یه وبلاگ دو نفری باشه! یعنی من (رند) و دوستم (مست) که بهتره خودش خودشو معرفی کنه(البته اگه افتخار بده!) .
(چه معرفی با حالی شد!)
البته تا یادم نرفته ما هر دوتامون اهل تبریز هستیم و تعصب و ... این جور چیزا (البته جنبه ی مثبتش نه اینکه
از اون........) حالا کار خدا رو چی دیدین؟ ممکنه ترکی هم بنویسیم . چون از هر قشری ما خواننده داریم.!(از:ض.ظ.معاصر!)

به هر حال امیدوارم که........(اونقدر امید دارم نمیدونم کدومشو بگم){زرشک:یکی از خوانندگان!}.


اگه خواننده ی ما باشین یا به عبارت بهتر : مخصوص مشترکان!
موضوع وبلاگ ما آزاد میباشد ! برای اینکه زیرا !؟!


شعر زیر علت انتخاب اسم وبلاگمونه که .مست. عزیز لطف کرد و فالی از حافظ (علیه الرحمه) گرفت:

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش
به بوی گل نفسی هم دم صبا می باش
نگویمت که همه ساله می پرستی کن
سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش
چو پیر سالک عشقت به می حواله کند
بنوش و منتظر رحمت خدا می باش
....

چو غنچه گرچه فروبستگیست کار جهان
تو همچو باد بهاری گره گشا می باش
وفا مجو ز کس ور سخن نمیشنوی
به هرزه طالب سیمرغ و کیمیا می باش

مرید طاعت بیگانگان مشو حافظ

ولی معاشر "رندان پارسا" می باش.

لطفا نظرات خودتون رو برای ما بنویسین. با تشکر : رند.

اولین نوشته!

سلام !
اینجانب:رند! به همراه دوست عزیزم:مست! قراره این وبلاگ را تحریر نماییم ! همین!