یک شب گرم تابستانی

با درود

الان نزدیکای ساعت ۲ بامدادسه شنبه ست.و من طبق معمول خوابم نمی گیره.

البته همیشه دلیل بی خوابیم عشق و هراس از عاقبت زندگی و بیم از

جدایی و حسرت خوردن بر روزهایی که به بی هودگی گذشته اند ؛

بود ولی امشب شدت گرما ی سوزان این شب مخوف.

از پنجره نگاهی به بیرون مندازم .همه خوابن.انگار فقط من بیدارم و خدا .

سکوت مرگبار یه همچین شب مرگ اندود زجرم میده بر خلاف

همیشه که از همه ی کارام میزدم تا چند لحظه ای در سکوت بشینم و فکر

کنم.

شعری از نیما یادم اومد ولی همش یادم نبود.کتابشو پیدا کردم

براتون مینویسم.

=* =* =* =* =* =* =* =* =* =* =* =*

هست شب یک شب دم کرده و خاک

رنگ رخ باخته است.

باد ؛ نوباوه ی ابر ؛ از بر کوه

سوی من تاخته است.

هست شب ؛ همچو ورم کرده تنی گرم در استاده هوا ؛

هم از این روست نمی بیند اگر گنشده ای راهش را

با تنش گرم ؛ بیابان دراز

مرده را ماند در گورش تنگ.

به دل سوخته ی من ماند

به تنم خسته که می سوزد از هیبت تب !!!

هست شب آری شب.....

. . . . . . هست شب آری شب . . . . . . .

=* =* =* =* =* =* =* =* =* =* =* =*

البته بهتر این شعر رو با سنتور آقای پرویز مشکاتیان و

صدای آسمانی استاد شجریان در آلبوم قاصدک ایشون

بشنوید.

با سپاس (( مست ))

به نام دوست

رند عزیز از این که شعر مو پاک کردی ممنونم.اصلا ازت

انتظار نداشتم.ولی من باز هم به خاطر دوستانی که ندیدن می نویسم

چون حیفم میاد همه نخوننش.

واقعا این رهی معیری تشبیه هاش بی نظیره.

*/* */* */* */* */* */* */* */* */* */*

لاله دیدم روی زیبای توام آمد به یاد

* * * شعله دیدم سرکشی های تو ام آمد به یاد

لاله و گل آسمانی مجلسی آراستند

* * * روی و موی مجلس آرای تو ام آمد به یاد

بود لرزان شعله ی شمعی در آغوش نسیم

* * * لرزش زلف سمن آرای تو ام آمد به یاد

در چمن پروانه ای آمد ولی ننشسته رفت

* * * با حریفان قهر بی جای تو ام آمد به یاد

از بر صید افکنی آهوی سرمستی رمید

* * * اجتناب رغبت افزای توام آمد به یاد

پای سروی جویباری زاری از حد برده بود

* * * های های گریه در پای تو ام آمد به یاد

* * * * * * شهر پر هنگامه از دیوانه ای دیدم (( رهی))

* * * * * * از تو و دیوامگی های توام آمد به یاد

--------------------------------------------------------

(( مست ))



مست عزیز منو ببخش!!

من دیشب نمی دونم چطور شده زدم و شعر ئیادداشت به اون قشنگی تو رو پاک کردم!!!


خدایا منو ببخش!!