من کامپیوترم رو میخواهم!!!


سلام خدمت همه شما که کامپیوتر دارین!!؟
جونم بگه خدمتتون که چهارشنبه هفته قبل دزدی ناقابل به خانه ی تنها و بیکس ما زد و کامپیوتر نازنین  و  بلند گوهای خوشگلم را و حتی سی دی هایی که با هزاران زحمت جمع اوری کرده بودم را با بیرحمی تمام!! به سرقت برد!!
خلاصه بعد چند روز که گیج و منگ بودم اومدیم به این اقای مست عزیز درخواست !!و سپس خواهش و تمنا و... که یه یادداشت کوچیکی بنویس و بگو جریان اینه تا این خیل عظیم!!منتظران!!و مشتاقان وبلاگ ما و بخصوص یادداشتهای اینجانب دچار نگرانی نگردند!! اما...

اما مست عزیز قصه ما که میدید کامپیوتر پنتیوم ۴ بنده را دزد برده و در نتیجه عرصه را برای یکه تازی خالی میدید هی گفت که چشم امروز مینویسم و.... فردا مینوسم! و تا امروز که من اومدم دانشگاه و دیدم که خیر
باید خودم دست بکار بشم. سرعت اینجا هم که دیگه افتضاحه!!

بعله فعلا ذهنم کار نمیکنه که شعری چیزی بنویسم ولی
ولی... هیچی!!


فعلا باید برم  کلاس

خداحافظ همگی و مواظب دزدا باشین
با تشکر رند.