عید.بهار.سال نو....

فردا قراره سال نو بیاد. سال کهنه با همه اتفاقات و همه چیزایی که همه از همه نوعشو دارن و پشت سر گذاشتن تموم میشه.

به نظر من این خودش یه نعمتیه !اینکه سال تموم میشه!


یه سال نو.با آرزوهای نو.

با فکرهای نو. با ...


نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا آنلاین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ق.ظ http://asm.blogsky.com

سلام ویلاگ قشنگی داری راستی به من هم یه سری بزن راستی نظر یا دت نره اومدم دیدم آنلاینی ولی یلهو مسنجرم خراب بلود شرمنده

زیتون دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:16 ق.ظ http://z8un.com

رند پارسا ولی مست عزیز:) سال نو مبارک!

جوجه فکولی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

سپاس.
سیزده را همه از شهر بدر امروز.
من خودان سیزدهم کز همه عالم بدرم.
به قول فریدون مشیری:
بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
شدم ان عاشق دیوانه که بودم.
عمو تیمور.ف ۱۳/۱/۸۳

جوجه فکولی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ

سلاااااااااام.
سال نو را به شما تبریک میگویم.
یادم رفته که پسردایی من رند بود یا مست.
به هر حال حیف شد که از پیش ما رفت.
وبلاگ باحالی دارین.با سپاس فراوان به درود
پسر عمه یاشار.آ ۱۳/۱/۸۳
(مکان:پیش دایی من و عموی پسر دایی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد