مطربا امشب که ما از عقل دور افتاده ایم****گر زنی تا صبح آهنگ جنون آماده ایم****
گر شنیدستی که ما رندیم و بی پا و سریم****راست باشدباتو هم گرساده باشی ساده ایم****

Life seems so strange to you,
The early morning breeze has gone.
The friendly greeting of the morning sun,
Left instead an angry face of a frowning night.
An unfamiliar hand wakes you each day,
Instead of loving, gentle hands you once knew
The accommodating atmosphere, the relaxing view,
Were ceased by an interfering hand.
The streets are filled with immorality,
The smiling faces that once was there,
Were replaced by disgust, hatred, fury.
The delinquent are here and everywhere
making things impossible life fairy tales.
The brightly colored flowers
That once said "hello" to you
Have wilted from lack of care.
The birds that sing each day
Have died which caused the stillness of the night.
I know you wished life to be peaceful,
So much more like yesterday.
I know you wished life to be so dependable,
with someone there to cry on.
But this is life my friend,
Life full of adventures and surprises
So full of sorrows and grief
Moments of joys and happiness
that will always puzzle your mind.
Don't cry my friend.
Just face each day with gladness
Just face each day with gladness
For he will help you to understand life
Much more than you'll ever know.
That is if you'll let him.

در مورد گل شاعرهای زیادی لب به سخن گشوده اند و این مظهر زیبایی را به نوعی وصف نموده اند ولی من گل خویش را این چنین برایتان توصیف میکنم و دوست دارم تمامی انسانها در صفایی همچون صفای گل زندگی کنند.

گل من
ای گل من صفای تو**** این دل من برای تو**** جان بدهم برای تو**** سجده کنم بپای تو ****عاشقم از برای تو****

در همه عمر دیده ام**** بهتر از او ندیده ام**** حال به او رسیدهام**** از همه کس بریده ام**** عاشقم از برای او****

ای گل من نظر نما **** بر دل من سفر نما **** این دل من سحر نما **** عاشق عاشقم نما **** عاشقم از برای تو**** ولی از گل خویش نیز می خواهم تا تمامی زیبایی های دنیا را نصیب تمامی انسانهای خوب نماید.
در دشت پریشانی یارب نظریفرما***********در عالم نورانی یارب فکنش برما**
آه این دل من خالی اما تو پرش فرما*********از رحمت نورانی رحمت بنما بر ما**


و خواهم تا آزادی و عشق در تمامی جهان جاری گردد.


بندگی سهل است آزاد ار شوی *****عشق شیرین است فرهاد ار شوی****
زندگی عشق است بیدار ار شوی****عشق رنگین است بیمار ار شوی****
جان چه شیرین است بی جان ار شوی****دل چه غمگین است فریاد ار شوی****

تقدیم به یار سفر کرده که صد قافله دل همراه اوست:

توبهانه ای قشنگی که همیشه زنده باشم****به هوای دیدن تو پر شعر تازه باشم ****
همه شب به خاطر تو لب پنجره نشستم****که تورا ببینم اما ز فراق تو شکستم****
شب وروز من تو بودیگل همیشه بهارم****دلم از تو جان گرفته به خدا در انتظارم***

آرزومند سر افرازیتان*(مطرب)*

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:11 ق.ظ http://iranbin20.co.sr

زهره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.zohrehn.blogsky.com

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز
کز سر صدق می کند شب همه شب دعای تو
....و از این حرفا...!

رند شب نشین پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ب.ظ http://rendanedel.blogsky.com

درود بی کران
شعرهای نابی رو نوشتی ... دستت بی بلا
به رند شب نشین هم سری بزن ... منتظرت هستم


موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد